Čia gali būti Jūsų reklama

Perskaičiau pirmą ir antrą straipsnius apie reklamą ir jos metamorfozes. Iškeliamos problemos, kamuojančios reklamdavius, t. y. įmones, reklamuojančius savo produkciją, reklamleidžius, t. y. žiniasklaidą visomis savo formomis ir reklamgavius, suprask, mus visus. Pirmi nori kuo daugiau reklamuotis, savo verslą kelti, antri — kuo daugiau iš reklamos uždirbti ir subalansuoti reklamos ir vertingo (?) turinio santykį, nes mes reklamos dažniausiai nemėgstam žiūrėti ir vos blykstelėjus „R“, spazmiškai perjungiam kanalą.
Tai va, šovė mintis, daugmaž patenkinanti visus dalyvius. Reikia kurti reklamos kanalą. kuriuo transliuotų tik reklamą. Gal atskiras, bet gal verčiau tegu kiekviena televizija atskirą kanalą steigiasi. Jį žiūrėtų tik tie, kam reikia kažkokios paslaugos ir reklamos tikslingumas būtų labai aukštas. Kadangi transliacijos laikas būtų ilgas, gal net visą parą, minutės kaina būtų maža, o tai galimybė ir mažoms firmelėms gauti reklamos laiko. Televizijai tokio kanalo išlaikymas atsieitų visai pigiai, nes turinį parūpintų reklamos gamintojai. Beliktų sudaryti programos tinklelį, na, ryte kavos reklama, šampūno, dantų pastos, per pietus — maisto produktų, vakare — alkoholio. Skirtingu laiku skirtingi reklamų įkainiai.
Galėtų vykti teminiai reklamų vakarai. Būtų rodomos vien pieštinės ar vien nespalvotos reklamos. Galima būtų palikti įjungtą kamerą mieste po plakatu „Čia gali būti Jūsų reklama“. Tikiu, ne vien reklaminių įvykių būtų ir netgi „motininis“ kanalas galėtų parodyti įspūdingiausius momentus pramogos dėlei.
Dar viena mintis, kilusi eiliniam reklaminiam užrašui šliaužiant per teliko ekraną. Dabar televizijos transliuoja 4:3 kraštinių vaizdą ir jei telikas plačiaekranis, šonuose lieka juodos juostos. Manau, jas būtų galima paaukoti reklamai, išvalant pagrindinį vaizdą nuo teršalų.
O ilgainiui, manau, televizijos neliks, tik radijas ir internetas. Vietoj televizijos liks tik reklama. Matant televizijos reklamėjimo tempus, labai ilgai laukti neteks.

Patiko (1)

Rodyk draugams